Kom naar de ledenvergadering Nestlé

Eind februari starten de cao-onderhandelingen voor een nieuwe cao bij Nestlé. Graag wil CNV Vakmensen met je spreken over je wensen voor die nieuwe cao. Daarom nodigen wij je uit voor ledenvergaderingen op dinsdag 5 februari. We hopen je daar te ontmoeten.

Huidige cao's
De huidige cao’s bij Nestlé lopen 31 maart 2019 af. Er moet dus onderhandeld worden over
2 nieuwe cao’s, namelijk de cao-I en de cao HP. Graag wil CNV Vakmensen dit samen met de leden en kaderleden voorbereiden. Daarom nodigen wij je uit voor ledenvergaderingen op:

dinsdag 5 februari

• van 13.30 tot 14.30 uur en
  • van 15.15 tot 16.15 uur

in zaal Nidina in kantoor 1 te Nunspeet. Als er leden zijn die behoefte hebben aan een ledenvergadering in Amstelveen, horen wij dit graag zo snel mogelijk en gaan wij deze proberen te plannen.

Wat moeten wij regelen in de nieuwe cao?
Kom naar de ledenvergadering om te spreken over wat wij moeten regelen in de nieuwe cao. Heb je daar nu al ideeën over, dan nodigen wij je uit deze alvast aan ons toe te sturen. Dit kan naar het onderstaande mailadres. Jullie ideeën zullen samen met de ervaringen in de afgelopen periode en het beleid van CNV Vakmensen leiden tot een voorstellenbrief de wij aan Nestlé zullen toesturen.

Data cao-overleg
De data voor de cao-overleggen zijn al vastgelegd: maandag 25 februari, maandag 4 maart in Nunspeet, donderdag 21 maart in Amstelveen en zo nodig donderdag 4 april in Amstelveen. Na deze overleggen zullen wij je informeren over de stand van zaken en zo nodig zullen wij tussendoor nog een of meer ledenvergaderingen houden. Wij hopen te komen tot goede nieuwe cao’s voor Nestlé.

Vragen en/of opmerkingen
Mocht je naar aanleiding van het voorgaande nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan kun je contact met mij opnemen. Mijn gegevens staan onderaan deze nieuwsbrief of Twitter: @JeroenWarnaar.

Meer informatie over CNV Vakmensen kun je vinden op www.cnvvakmensen.nl

Jeroen Warnaar