Ledenvergadering cao ITG dinsdag 21 februari 2023

Zoals jullie weten, loopt jullie cao op 1 april af. Het lijkt ons goed om daarom een ledenbijeenkomst te organiseren. Het kan nu gelukkig weer. We gaan de inzet bepalen voor de komende onderhandelingen. We hebben hiervoor twee ledenvergaderingen gepland op 21 februari. We zullen samen met FNV de bijeenkomst organiseren.

Kom Allemaal! Natuurlijk is het belangrijk dat de leden allemaal weer komen, de leden hebben een stem in het bepalen van de inzet. Hoe meer leden er zijn des te beter kunnen we de inzet bepalen. Zijn er collega’s nog geen lid, maak ze lid zodat ook zij mee kunnen beslissen. Dus als je collega die nog geen lid is en een keer mee wil komen, is hij of zij van harte welkom. Het belangrijkste is dat jullie samen optrekken om zo goede cao-afspraken te realiseren!

Ledenbijeenkomst

Hierbij nodig ik alle leden uit voor de ledenbijeenkomsten op:

Dinsdag 21 februari 2023
Tijd: 1e vergadering om 12.45 uur tot 13.45 uur

2e vergadering om 14.00 uur tot 15.00 uur
Locatie: ruimte achter de kantine

In overleg met de kaderleden heb ik namens CNV Vakmensen al een aantal concept-voorstellen opgesteld. Die voorstellen van CNV Vakmensen kun je vinden in de bijlage.

Vraag iedereen lid te worden!

Voor een goede en mooie cao hebben wij iedereen nodig. Geen cao zonder leden. Het zou mooi zijn als iedereen zich aansluit. Ga naar de site van CNV Vakmensen en word lidwww.cnvvakmensen.nl/sluit-je-aan/ Tijdelijk het eerste half jaar voor € 20,23. Zo gaan we 2023 samen sterker in.

Meepraten over jouw cao

Op de cao-pagina van Imperial Tobacco Group kun jij het hele cao-proces volgen.
Reageer of je stel je vragen en blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws over jouw cao-traject. Ga direct naar jouw cao-pagina.

Als je deze nieuwsbrief per post ontvangt, ga dan naar www.cnvvakmensen.nl/caos en vul dan imperial tobacco in het zoekveld.
Maak gebruik van deze optie en wijs ook je collega's erop. Je hoeft geen lid te zijn om mee te kijken en te doen. Meebeslissen is uiteraard alleen voor leden, dus voor jou!

We zien jullie graag op 21 februari aanstaande. Heb je vragen, neem dan gerust contact met mij op.

Tristan Westra
Bestuurder CNV Vakmensen