Ledenvergadering Essity

Ledenvergadering CNV leden Essity Hoogezand Vrijdag 7 oktober om 13.15 en 15.00 Hotel Faber Hoogezand

Beste CNV leden,

12 september was er een ledenvergadering voor FNV en CNV. Helaas waren hier geen CNV leden aanwezig. Nu is er wellicht iets fout gegaan in de communicatie, aangezien mijn collega Wilko helaas is uitgevallen. Nu heb ik jullie hulp wel nodig om een CAO af te kunnen sluiten. Daarom nodig ik jullie uit om bij de ledenvergadering aan te schuiven.

Jullie cao loopt af op 1 januari 2023. Met Essity Nederland loopt sinds midden 2021 een traject over het bij elkaar brengen van de 4 cao’s in Nederland naar 1 grote cao. Dat traject gaat over de voorstellen van de werkgever. Maar wat willen jullie zelf geregeld hebben in een nieuwe cao? Waar gaat het jullie om?

De algemene CNV-inzet staat in ons arbeidsvoorwaardenbeleid. Deze is samengesteld samen met onze leden.  Heb jij zelf een cao- voorstel? Mail me die dan per omgaande dan kunnen we die op alle vergaderingen aan de leden voorleggen. Tijdens de ledenvergadering deel ik een stemformulier uit, waar je kan aangeven wat jouw top 6 is.

Tot vrijdag!

Met vriendelijke groeten,