HBTA ledenvergadering en ENQUETE

Zoals al aangekondigd in de ledenbrief van afgelopen 27 oktober, sturen we jullie hierbij de enquête met betrekking tot de harmonisatie.

We zijn bezig om de OBA en IGMA te harmoniseren tot één krachtige nieuwe cao. Natuurlijk betekent dit dat er ook de nodige zaken zullen veranderen, dat is onvermijdelijk. Maar we willen dat jullie weten dat we ons inzetten om ervoor te zorgen dat niemand er financieel op achteruit gaat. Dat is heel belangrijk voor ons allemaal.

Om ervoor te zorgen dat we de juiste beslissingen nemen voor deze harmonisatie, hebben we jullie hulp nodig. Daarom hebben we een vragenlijst gemaakt. Het invullen duurt ongeveer 5 minuten. We willen graag weten welke onderwerpen voor jullie het belangrijkst zijn en waar jullie eventueel iets voor willen opgeven in ruil voor iets anders. Jullie mening is waardevol voor ons en zal ons helpen om een zo goed mogelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden af te spreken.

Vul de enquête in, laat ons weten wat jij belangrijk vindt! De uitslag van de enquête wordt besproken tijdens de ledenvergadering van 15 november.

15 november
14:30 -16:30 of
22.30 uur (veegsessie voor wie ’s middags niet kan)
In de kantine op de Westhavenweg 70

Vragen?

Heb je vragen of opmerkingen dan kun je de kaderleden benaderen: Voor FNV zijn dat Dave Vermeulen, Peter van der Weijde, Ben Veldhuis, Jochem Sheffer, Nico Koning en Guido van Liere. Voor CNV zijn dat Tonnes van Houten en Rudolph Schutz.

Uiteraard kun je ook de vakbondsbestuurders benaderen: chant.vandenberg@fnv.nl voor de FNV leden en  f.toufik@cnvvakmensen.nl voor de leden van CNV.

Mede namens de kaderleden,

Fadua Toufik