Ledenvergadering Villeroy en Boch voor nieuwe cao 2023-2024

In september zijn de onderhandelingen voor de nieuwe cao. Graag nodigen we jullie uit voor de ledenvergaderingen op 31 augustus aanstaande om 14.00 uur en 16.00 uur in de kantine waar jullie met elkaar de cao-inzet bepalen.

Nieuwe cao 2023-2024

Aan jullie de vraag: Wat vind je belangrijk dat er geregeld moet worden in jullie nieuwe cao? Denk bijvoorbeeld aan aanvullend geboorteverlof, vitaliteitsbudget, rouwverlof of andere aanvullingen op jullie arbeidsvoorwaarden. Wat is voor jou een reële loonvraag?

Alvast een vraag/idee?

We horen jullie input graag op 31 augustus. Wil je alvast sparren over ideeën of al iets kwijt dan kan dat per mail: s.spaargaren@cnvvakmensen.nl of je kan mij bellen vanaf maandag aanstaande na mijn vakantie op 06-51 44 35 97.

Cao-overleg met directie

Ter informatie: op 31 augustus hebben we eerst ’s ochtends een periodiek overleg met de directie. Voor 14 en 28 september staat het cao overleg gepland.

Maak een collega lid!

Ben je blij met ons? Je kunt ons helpen om nog meer mensen blij te maken. Zoals een nog niet georganiseerde collega. Hoe meer leden we hebben, hoe beter we kunnen onderhandelen over jouw arbeidsvoorwaarden. Een nieuw lid aanmelden gaat heel eenvoudig, en je krijgt er zelf ook nog iets moois voor terug. Ga voor informatie en voorwaarden naar de website www.cnv-ledenwerven.nl.

Tot 31 augustus!

Mede namens de onderhandelingsdelegatie van het FNV Marcel Franken, Hans Bos en Janwillem Compaijen,

Saskia Spaargaren, bestuurder CNV Vakmensen
M 06 5144 3597
E s.spaargaren@cnvvakmensen.nl

Stel hier je vraag aan de onderhandelaar

Er zijn nog geen reacties, wees de eerste!

U
Error