Terugkoppeling ledenvergadering

Allereerst hartelijk dank voor de grote deelname aan de ledenvergadering afgelopen woensdagavond, nu we met een eindbod geconfronteerd zijn is het van extra groot belang dat we dit samen doen.

Op de ledenvergadering was de stemming heel duidelijk, het eindbod is onvoldoende qua loonbod en qua inzet op duurzame inzetbaarheid neemt de directie de wensen van leden niet serieus. Het voorstel voor een pilot met welgeteld 2 werknemers geeft blijkt aan het ontbreken van inzicht van noodzaak van goede afspraken over duurzame inzetbaarheid bij de directie.

Het eindbod is daarom in grote meerderheid afgewezen en er is hele brede steun uitgesproken voor het uitbrengen van een ultimatum.

De hoop is dat de directie tot inzicht komt en het eindbod van tafel haalt en ingaat op onze eisen. Mocht dit echter niet gebeuren dan is de actiebereidheid groot en zullen we via het actiecomité jullie op de hoogte houden van de vervolgstappen.

Deze week zal het ultimatum aan de directie worden verstuurd.

We houden jullie op de hoogte,

Voor nu blijf elkaar steunen en vraag je nog niet aangesloten collega zich aan te melden bij een van de twee vakbonden.

Mede namens CNV kaderlid Jan van der Velde

Anthony Williams
Bestuurder CNV Vakmensen
a.williams@cnvvakmensen.nl

Laat hier je reactie of opmerking achter voor de onderhandelaar:

Er zijn nog geen reacties, wees de eerste!

U
Error