Westlake: ledenvergadering 22 maart: wat wil JIJ in de cao?

Begin maart zijn de vakbonden bij jullie werkgever op bezoek geweest om te horen hoe het gaat met het bedrijf. Ook wilden we afspraken maken om weer aan tafel te gaan voor een nieuwe cao. Wat vind jij belangrijk? Wat moeten we voor jou afspreken? Kom naar de digitale ledenvergadering 22 maart!

De cao verloopt
Half april worden de onderhandelingen gestart. Voordat wij over de volgende cao gaan praten, gaan wij uiteraard eerst met jullie in overleg. In dit overleg hoor ik graag welke opdracht jullie mij meegeven. Daarom nodig ik jullie graag voor de digitale ledenraadpleging op vrijdag 22 maart om 13:00 uur.
Je kan de volgende gegevens gebruiken om in te loggen:

Neem deel vanaf uw computer, mobiele app of apparaat voor vergaderruimte Klik hier om deel te nemen aan de vergadering
Vergadering-id: 311 309 592 069
Wachtwoordcode: 6KWGM8 Teams downloaden | Deelnemen op het web

Of deelnemen via telefoon (alleen audio) +31 20 399 0598,,807831798#   Netherlands, Amsterdam
Id voor telefonische vergadering: 807 831 798# Een lokaal nummer zoeken | Pincode opnieuw instellen

Mocht dit niet werken, hoor ik het graag. We rekenen op jullie aanwezigheid.

Reageren en meedoen?
Op de cao-pagina kun jij 24/7 reageren op de cao-onderhandelingen, onze nieuwsbrieven of op elkaar. Hou altijd jouw cao-pagina in de gaten!
Ken je collega’s die nog geen lid zijn en die een stem hebben die gehoord móet worden? Ga dan naar de website, maak je collega lid en ontvang zelf ook een leuk extraatje!
Vragen? Neem gerust contact op!

Met vriendelijke groeten, mede namens kaderlid Berthy Manuels,
Micky van Loon, bestuurder CNV Vakmensen