Ledenvergadering TESO over de nieuwe cao

Op 5 oktober 2023 hebben we kennis gemaakt met de nieuwe directieleden van TESO. Tijdens die kennismaking hebben we data afgesproken voor de komende cao onderhandelingen.

Daarnaast is er gesproken over het eenvoudiger maken van de cao tekst. Het eenvoudiger maken van een cao tekst kost best veel tijd en moet natuurlijk zorgvuldig gebeuren. Immers er mogen geen inhoudelijke verandering komen door het eenvoudiger maken van de tekst. Dat gaan we dus niet tijdens de onderhandelingen doen maar tussen twee cao’s in.

Die onderhandelingen zijn gepland voor 12 december 2023 en 21 december 2023.

Natuurlijk is het belangrijk dat we de mening van de leden weten voordat we voorstellen voor de verbetering van de cao naar de directie sturen. Daarom nodigen we jullie uit voor een ledenvergadering over de inzet bij de komende cao onderhandelingen

De ledenvergadering wordt gehouden op:

Woensdag 29 november 2023
Aanvang: 19.00 uur in
Hotel Den Burg
Emmalaan 4
1791 AV DEN BURG

Cao Pagina

Je kunt het hele cao-traject online volgen. Reageer of stel je vragen en blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws over jouw cao. Ga naar jouw cao-pagina

Jan Kampherbeek
Onderhandelaar CNV Vakmensen
E j.kampherbeek@cnvvakmensen.nl
M 06 5160 2022

Laat hier je reactie of opmerking achter voor de onderhandelaar:

Er zijn nog geen reacties, wees de eerste!

U
Error