Ledenvergadering cao ICL Fertilizers

Zoals jullie weten hebben er verschillende cao-onderhandelingen over jullie cao plaatsgevonden.

Helaas zijn we er met jullie werkgever tijdens deze onderhandelingen niet uit gekomen en zijn we na een driekwartvergadering gaan actievoeren. Naar aanleiding van jullie inzet tijdens dit actietraject heeft jullie werkgever vorige week een informeel bod gedaan. Dit bod hebben we deze week met jullie besproken. Hier is positief door jullie op gereageerd. De acties zijn gepauzeerd en inmiddels is het informele bod dan ook na overleg met Israël omgezet naar een formeel bod. Deze vind je in de bijlage van deze nieuwsbrief.

Planning ledenvergaderingen

Omdat het nu een formeel bod betreft mogen jullie hierover stemmen. Volgende week plannen we de ledenvergaderingen waar je vragen kan stellen en je stem kan uitbrengen. Zie hieronder de planning voor de ledenvergaderingen.
Locatie: Kantine

Ploeg Woensdag 12 juli 2023 14:00 uur Woensdag 12 juli 2023 22:00 uur
Productie Ploeg II   X
Productie Ploeg III X
Productie Ploeg IV X X

Productieploeg 1, Productieploeg 4, Dagdienstmedewerkers, Expeditie en TD kunnen aansluiten op de tijdstippen die hun uitkomen. We hopen dat iedereen komt. Niet leden zijn ook uitgenodigd maar mogen niet stemmen. Tot dan!

Mede namens John van Dorland (bestuurder FNV john.vandorland@fnv.nl) en de kaderleden,

Chantal v. Binsbergen
Bestuurder CNV Vakmensen
M 06 3651 7437
E c.vanbinsbergen@cnvvakmensen.nl

Wil je reageren of heb je een vraag?

Er zijn nog geen reacties, wees de eerste!

U
Error