Ledenvergadering CNV Shin Etsu

Beste leden werkzaam bij ShinEtsu, jullie zijn van harte uitgenodigd op de ledenvergadering van FNV en CNV voor de cao bij Shin Etsu. Lees meer informatie in de nieuwsbrief. Tot dan!

Beste leden werkzaam bij ShinEtsu,

Het afgelopen jaar zijn de cao onderhandelingen bij Shin Etsu gevoerd door mijn collega Arjan Baselmans. Bij CNV is in het kader van een bestuurderswissel besloten dat ik de onderhandelingen van Shin Etsu over zal nemen. Mijn naam is Johann Honders en ik ben sinds kort in dienst bij CNV Vakmensen.

Het afgelopen jaar is er veel gebeurd omtrent het cao proces en de onderhandelingen. Dit geeft aanleiding om elkaar te spreken en daarnaast heb ik kort de tijd om mij voor te stellen. Vervolgens is het belangrijk om samen terug te kijken naar de afgelopen periode en vooral te bespreken hoe wij het proces verder zullen oppakken. Dit kan ik niet alleen, de vakbond op de werkvloer zijn jullie, jullie weten wat er allemaal speelt, jullie spreken iedere dag de collega’s. Het gaat om jullie cao.

Ik wil jullie uitnodigen om op 15 december één van de drie ledenbijeenkomsten die gedurende de dag worden gehouden bij te wonen.

De bijeenkomsten vinden plaats op:

• 15 december 2021 om 10.00, 13.00 en 16.00 uur
  • Via Microsoft teams
  • Wij willen jullie vragen om jullie aan te melden voor één van de bijeenkomsten door een mail te sturen naar honders@cnvvakmensen.nl

Tijdens deze digitale bijeenkomst zullen tevens FNV collega Inan Bozkir en de FNV leden aanwezig zijn, als vakbonden werken wij goed samen en zullen wij de tijd nemen om naar jullie te luisteren.

Graag tot 15 december.

Namens de onderhandelingsdelegatie,