Kom naar de ledenvergadering Essity Gennep

Op de ledenvergaderingen van dinsdag 5 februari hebben jullie het verbeterd eindbod voor de nieuwe cao afgewezen vanwege de onduidelijkheid over de toekomst van de locatie Essity Gennep. Cruciaal voor de toekomst van de locatie Gennep is de investering voor en plaatsing van de LEAP8.

Op 4 april heeft het management van Essity besloten de LEAP8 aan Gennep toe te wijzen. In augustus zal door de board of directors een definitief besluit worden genomen over de investering die nodig is voor de LEAP8. Dit is heel goed nieuws. Alle seinen staan op groen en de voorbereidingen voor plaatsing van de LEAP8 zijn al in volle gang.

Wij willen jullie uitgebreid informeren over deze nieuwe ontwikkelingen en, zoals afgesproken in de vorige ledenvergaderingen, opnieuw raadplegen over de nieuwe cao.

Wij nodigen jullie daarom graag uit voor een gezamenlijke ledenvergadering samen met FNV die wordt gehouden op:
dinsdag 30 april
in Schuttershof/Café Zalen Jan
Hoofdstraat 15 te Heijen
aanvang: 13.00 - 13.45 uur en 14.15 - 15.00 uur

Vertrouwende op jullie komst.

Hans Mickers kaderlid
Jacqueline Kraan