Callcenters nieuws

23 mei 2025
De WW gaf mij lucht en tijd om opnieuw te beginnen
Margreeth (55) over werkloosheid, veerkracht en bestaanszekerheid
30 april 2025
Permanent Contracts and Fair Recruitment
We regularly receive complaints about the fact that the employer...

17 april 2025
CNV: werkend Nederland betaalt snoepjes van het kabinet
'Rekening wordt bij hardwerkend Nederland gepresenteerd'

16 april 2025
Webinar terugkijken: Werk en mantelzorg
Hoe houd je de balans tussen werk en mantelzorg?
11 april 2025
Petitie voor een fatsoenlijke sociale regeling bij Yource
Yource is aan het reorganiseren. Daarbij verdwijnen functies en...

11 april 2025
CNV: ruim 80 cao’s bevatten afspraken over rouwverlof
Steeds meer cao’s bevatten afspraken over rouwverlof. Dit blijkt...

8 april 2025
CNV: 9 op de 10 werkgevers heeft geen menopauzebeleid
Iedere werkgever moet aan de slag met een menopauzebeleid. Hiertoe...

28 februari 2025
‘Ik ben niet aangenomen om de hele dag koffie te halen’
Tijmen (23) liep stage bij een consultancybureau

19 februari 2025
CNV tegen wetsvoorstel 'afschaffen tegemoetkoming arbeidsongeschikten'
CNV-inzetbrief downloaden

5 februari 2025
Kijk in de cao-tekst voor Facilitaire Contactcenters
De lonen in de Facilitaire Contactcenters zijn voor agents in...

7 januari 2025
CNV Belastingservice 2025
Heb je hulp nodig bij je belastingaangifte of toeslagen? Kom naar...
13 december 2024
Nieuwsbrief leden Teleperformance in verband met 10 minuten-claim
Naar aanleiding van de 10 minuten inlogtijd die in het verleden...