Callcenters nieuws
29 januari 2024
Teleperformance; vragen aan jouw vakbond CNV Vakmensen
De afgelopen tijd kregen we veel vragen van collega's van jullie....
24 januari 2024
CNV-onderzoek: ruim kwart werkenden gepest op werk
Ruim een kwart van de werkenden (27%) heeft wel eens te maken met...
8 januari 2024
Social plan meeting Concentrix
In December 2023 Concentrix informed us that there was going to be...
3 januari 2024
Teksten cao contactcenters klaar
Op 2 november 2023 hebben werkgevers een eindbod neergelegd voor...
13 december 2023
cao facilitaire contactcenters uitkomst stemming
De leden van CNV Vakmensen hebben afgelopen weken ingestemd met...
9 december 2023
CNV-onderzoek: 17% vrouwen krijgt burn-out door combinatie werk-menopauze
De combinatie werk en menopauze valt 71% van de vrouwen met...
4 december 2023
Horecamedewerkers flink vooruit in nieuwe cao
Extra aandacht voor vakkrachten en stagiairs
23 november 2023
Reactie CNV op verkiezingsuitslag: ‘Uitslag is aardverschuiving'
De politieke partijen moeten dringend werken aan een betere...
17 november 2023
Terugkijken CNV Verkiezingsdebat 2023
In de aanloop naar de verkiezingen op 22 november 2023...
17 november 2023
CNV: rigide diploma-eisen van werkgevers en overheid houden arbeidsmarkt krap
Werkgevers en overheid moeten hun rigide diploma-eisen loslaten om...
10 november 2023
CNV-onderzoek: Twintig procent werkende mantelzorgers tegen burn-out aan
20% van de werkende mantelzorgers zit tegen een burn-out aan. De...
9 november 2023
Pauzes Webhelp afgesloten
Webhelp betaalt de kleine pauze niet meer. CNV Vakmensen heeft...