Uitstel ledenvergadering Verbrugge Terminals

Beste leden, In dit nieuwsbericht lees je meer over het vervolg van de ledenvergaderingen. Als je vragen hebt, stuur gerust een berichtje. Hartelijke groet, Johann Honders

Beste leden werkzaam bij Verbrugge Terminals,

Deze week zouden wij samen met jullie werkgever en leden die zich voor het CAO 2.0 traject hadden aangemeld samenkomen om de huidige CAO-situatie te bespreken en eventueel een begin te maken met de Werkgroep CAO 2.0. Door quarantaineverplichtingen van enkele deelnemers  kon dit helaas niet doorgaan.

Daarom hebben wij gekeken naar een andere mogelijkheid op korte termijn. Met werkgever zullen wij in ieder geval 14 en 16 februari 2022 overleg voeren over de ontstane situatie rondom de CAO 2022 en de cao 2.0.

Daarnaast hebben we te maken met het verzoek van een flink aantal leden om (liefst fysieke) ledenvergaderingen te plannen.
Doordat we jullie werkgever nog niet hebben kunnen spreken, en aangezien de coronamaatregelen nog niet zo soepel zijn om grotere groepen mensen bij elkaar te halen, stellen we de ledenvergaderingen uit tot 22 februari 2022. Op 2 februari a.s. zijn er dus nog geen ledenvergaderingen.

Wij hopen jullie op 22 februari a.s. verder te spreken over de CAO 2022 en over het traject “CAO 2.0.”.  In februari zullen we jullie verder informeren over de ledenvergaderingen.

Vriendelijke groet,

Johann Honders (CNV Vakmensen, j.honders@cnvvakmensen.nl, 06 - 30 20 51 36)
Joost van der Lecq (FNV Havens)

Meepraten op cao-pagina

Op de website van CNV Vakmensen kun je het hele cao-traject volgen en ook je mening delen, reageren op anderen of je vraag stellen. Ga direct naar de cao-pagina.