Oproep ledenvergadering in de Metaal & Techniek! Cao-onderhandelingen opgeschort!

Zoals jullie hebben kunnen lezen in de laatste nieuwsbrief van de collega Bernard Zijlstra zijn de onderhandelingen voor jullie cao opgeschort. Na vier rondes cao-onderhandelingen liggen er alleen nog maar verslechteringsvoorstellen van de werkgeversvereniging op tafel en is er nog geen enkel loonbod, niks erbij dus op dit moment!
Wat willen wij doen?
Wij willen als vakbondsbestuurders uit de regio Apeldoorn met jullie in gesprek hoe jullie daar tegen aan kijken, of we wellicht langs kunnen komen op het bedrijf of werkplek en of er wellicht ideeën zijn die jullie cao verder kunnen helpen. Het is nu van belang met elkaar de rijen te sluiten en actief deel te nemen, hoe eerder hoe beter. Dit kan er juist voor zorgen dat er toch nog een goede cao tot stand kan komen door overleg.

Hoe doen we dat?
Graag willen we eerst met jullie via een online verbinding een vergadering houden, dat kost maar een uurtje in de (vroege) avond. We doen dit via de computer en/of telefoon via MST (Microsoft Teams) een beproeft instrument van het afgelopen (corona) jaar.

Op woensdag 27 oktober om 19.00 uur staat de MST vergadering (online) gepland.

Wanneer je je via onderstaande link opgeeft voor deze digitale vergadering, zorgen wij ervoor dat je een werkende link krijgt om deel te nemen. Ook mag je je collega’s aanmelden die lid zijn van CNV Vakmensen. Dat gaat door het opgeven van een e-mailadres van die betreffende collega.

Geef je op via deze link tot uiterlijk 21 oktober 2021

Krijg jij deze nieuwsbrief per post dan hebben wij geen e-mailadres van jou, of je hebt je uitgeschreven voor nieuwsbrieven van CNV Vakmensen. Wij willen het liefst jou zo snel mogelijk op de hoogte stellen van al het cao-nieuws. Kijk daarom op “mijncnv” op onze site: www.cnvvakmensen.nl om dit te controleren of geef je e-mailadres opnieuw door. Om je stem toch uit te brengen ga dan naar: https://bit.ly/aanmelding27-10

We hebben in onze regio een aantal bedrijven geselecteerd met behoorlijk wat leden en kaderleden, dat zijn jullie; we doen dus echt een beroep op jullie voor die avond, dank alvast.

CNV Vakmensen
Gerard van Dijk en Nicole Engmann-van Eijbergen,