Ledenvergadering Sparck op donderdag 8 september, gewijzigde locatie!

De gesprekken tussen vakbond en directie over de outsourcing van Parts Production zijn vastgelopen. De directie wil met vakbonden geen collectieve regeling (sociaal plan) afspreken.

Sparck wil alleen individuele regelingen met mensen afspreken. Eerst alleen voor de medewerkers van de verspaning. Wij willen één goede regeling voor de hele afdeling, waarbij het uitgangspunt werk-naar-werk is, maar er ook een vangnet is voor diegenen die om de een of andere reden niet meekunnen naar een ander bedrijf. Wij vinden de opstelling van de directie onbegrijpelijk en hebben ze dit laten weten. Sparck geeft aan alleen een overgangsregeling voor de mensen die op Verspaning werken af te willen spreken.

Ledenvergadering CNV/FNV

Datum: donderdag 8 september 2022 vanaf
             13.15 uur,
             14:45 uur en
             16:15 uur.

Locatie: De Skammel, Melkkelder 84, 9205 DE te Drachten

We willen alle leden graag informeren op 8 september 2022. En belangrijker, met de vakbondsleden bespreken wat we nu gaan doen!

Let op, de locatie van de ledenvergadering is gewijzigd. De Drait bleek opeens niet beschikbaar, dus zien we je graag in De Skammel.

Mocht je op verspaning werken en een vaststellingsovereenkomst voorgelegd krijgen, teken dat dan niet zomaar maar neem altijd eerst contact met me op!

Tristan Westra
bestuurder CNV Vakmensen