Nieuws
20 mei 2022
Brainstormsessie voor een positieve cao Facilitaire Contactcenters (ook wel callcenters)
Werk jij in een callcenter, contactcenter of klantenservice via...
11 april 2022
Leden wijzen cao-eindbod facilitaire contactcenters af, wat betekent dat?
De leden van CNV Vakmensen hebben het cao-eindbod van de...

GGD schaalt Covidlijnen af, wat betekent dat voor jou?
Werk je op dit moment nog via een contactcenter voor de test-,...
16 maart 2022
Stemmen cao Contactcenters
Het eindbod van werkgevers heb ik jullie gemaild. Het is een zeer...
22 februari 2022
Werkgevers Contactcenters leggen eindbod neer
Jullie werkgevers hebben een eindbod neergelegd voor de...

7 februari 2022
Krijg jij eindelijk die loonsverhoging?
Afgelopen woensdag hebben vakbonden de cao-voorstellen toegelicht...
4 februari 2022
Loonsverhoging van 100 euro in Cao Contactcenters?
Gaat jouw loon omhoog of blijft dat gelijk? En hoe zit het met...
3 februari 2022
Massa is Kassa cao callcenters
Follow the money liet zien dat Contactcenters bizarre marges maken...
2 februari 2022
Nieuws over de Cao Contactcenters
Eerste gesprek over jullie cao. Sommigen van jullie hebben een...
2 februari 2022
Hoe zit het met loonsverhoging en pensioen in de cao Contactcenters?
De cao Contactcenters is vorig jaar met veel moeite tot stand...
13 januari 2022
Tussenstand onderhandelingen Cao Facilitaire Contactcenters
Vandaag hebben vakbonden met jullie werkgevers gesproken. Het...
31 december 2021
Nieuwjaarswens voor agents die voor GGD bellen
Voor de medewerkers die bellen voor de verschillende GGD-lijnen is...