Cao Callcenters nieuws
30 juni 2025
Reminder Union survey Concentrix
The meeting with CX has been rescheduled to the 14th of July on...
23 juni 2025
Workplace Psychosocial Safety & Employment Practices Survey — Have Your Say!
In recent years, CNV has conducted two surveys among employees at...
20 juni 2025
Belangrijk: Meld het CNV de veranderingen op jouw werk!
We merken dat het in steeds meer bedrijven onrustig is: er zijn...
30 april 2025
Permanent Contracts and Fair Recruitment
We regularly receive complaints about the fact that the employer...
11 april 2025
Petitie voor een fatsoenlijke sociale regeling bij Yource
Yource is aan het reorganiseren. Daarbij verdwijnen functies en...

5 februari 2025
Kijk in de cao-tekst voor Facilitaire Contactcenters
De lonen in de Facilitaire Contactcenters zijn voor agents in...
13 december 2024
Nieuwsbrief leden Teleperformance in verband met 10 minuten-claim
Naar aanleiding van de 10 minuten inlogtijd die in het verleden...
4 november 2024
Teleperformance 10 minuten-claim
Je ontvangt deze e-mail omdat je ons hebt gemaild over de situatie...

28 oktober 2024
CAO contactcenters goedgekeurd! Meer loon, beter pensioen en een krachtige vakbond!
We hebben goed nieuws! Dankzij jullie betrokkenheid en stem is de...

15 oktober 2024
Onderhandelingsresultaat cao Facilitaire Contactcenters
We hebben met jullie werkgevers de afgelopen maanden gesproken...

29 september 2024
Cao onderhandelingen cao contactcenters
De onderhandelingen voor de cao contactcenters gaan beginnen....

26 september 2024
Uitspraak Teleperformance inlogtijd = werktijd
De Hoge Raad heeft uitspraak gedaan over de vraag of inlogtijd...