Meldpunt misstanden callcenters

Werk je bij een callcenter, klantenservice of contactcentrum? En loop je tegen zaken aan die je wilt veranderen maar lukt het je niet? Meld het bij ons! Dan kijken wij of we je kunnen helpen.

Regelmatig krijgen we signalen waar we ons zorgen over maken. Zoals:

  • Lage of onjuiste beloning en slechte arbeidsvoorwaarden.
  • Niet alle tijd betaald krijgen: 15 minuten van tevoren aanwezig moeten zijn, 30 minuten van tevoren inloggen enz.
  • Hoge werkdruk, veel verloop.
  • Alles wordt gemonitord via logging of camera’s.
  • Als klein kind behandeld worden. Meteen commentaar van je leidinggevende als die vindt dat je te lang met klanten belt, te lange nawerktijd hebt of te veel ‘privétijd’ schrijft.
  • Overdreven controle bij ziekte, bijvoorbeeld dat je elke dag om 9 uur moet bellen.

Sinds 16 augustus 2023 is de cao Callcenters algemeen verbindend verklaard. Dus wordt de cao niet nageleefd? Maak dan een melding.

Herken jij dit? Meld het dan bij ons

Meld hier wat jij meemaakt. We nemen dan contact met je op om te kijken wat we eraan kunnen doen. Jouw informatie wordt vertrouwelijk behandeld. Eventuele stappen naar je werkgever nemen we eerst in overleg met jou.

Deel hier je ervaring
Error
None
Error
None
Error
None
Error
None
Error
None
Mijn ervaring
Error
None

Ga terug naar de cao pagina

Word lid van CNV Vakmensen

Als lid van CNV Vakmensen maak je deel uit van een beweging die zich inzet voor goede werk- en salarisafspraken. Die in Den Haag opkomt voor jouw belangen.

Een vereniging met experts bij wie je altijd en onbeperkt terecht kunt met al je vragen over werk en inkomen. En die voor elke levensfase een passende dienstverlening voor jou heeft.

  • Deskundig advies
  • Rechtshulp voor werk en privé
  • Hulp bij je belastingaangifte
  • Korting op verzekeringen
  • Informatie en advies bij ziekte