Regelmatig krijgen we signalen waar we ons zorgen over maken. Zoals:
- Lage of onjuiste beloning en slechte arbeidsvoorwaarden.
- Niet alle tijd betaald krijgen: 15 minuten van tevoren aanwezig moeten zijn, 30 minuten van tevoren inloggen enz.
- Hoge werkdruk, veel verloop.
- Alles wordt gemonitord via logging of camera’s.
- Als klein kind behandeld worden. Meteen commentaar van je leidinggevende als die vindt dat je te lang met klanten belt, te lange nawerktijd hebt of te veel ‘privétijd’ schrijft.
- Overdreven controle bij ziekte, bijvoorbeeld dat je elke dag om 9 uur moet bellen.
Sinds 16 augustus 2023 is de cao Callcenters algemeen verbindend verklaard. Dus wordt de cao niet nageleefd? Maak dan een melding.
Herken jij dit? Meld het dan bij ons
Meld hier wat jij meemaakt. We nemen dan contact met je op om te kijken wat we eraan kunnen doen. Jouw informatie wordt vertrouwelijk behandeld. Eventuele stappen naar je werkgever nemen we eerst in overleg met jou.