Wijzigingen werktijden klantcontactcenter ABNAMRO

ABNAMRO wil de werktijden op het klantcontactcenter vanaf oktober veranderen. CNV Vakmensen is hierover door de bank geïnformeerd. We sturen je deze nieuwsbrief zodat je weet dat wij er ook van weten. Ook in deze situatie willen we er voor je zijn.

Instemmingsaanvraag ligt nog bij de medezeggenschap 
Op dit moment is het zo dat de OR zich een oordeel moet vormen over het voornemen van de bank om de tijden waarop klanten contact kunnen hebben met een bankmedewerker, te beperken. Wij zijn hierover door de bank op de hoogte gesteld. De plannen van de bank hebben gevolgen voor de medewerkers van het klantcontactcenter. Dat kunnen beperkte gevolgen zijn maar het is ook mogelijk dat het dieper ingrijpt.

CNV Vakmensen wil er voor jou zijn 
Om te kunnen bepalen hoe we er in deze situatie voor jou kunnen zijn, is het belangrijk om van jou te horen of jij vragen hebt. Is er iets wat jij met ons wilt delen? Welke impact hebben de wijzigingen op jou? We beloven je dat we jouw opmerkingen/vragen/zorgen serieus nemen. We kunnen je niet garanderen dat wij alles wel even voor je zullen oplossen, maar we zullen wel ons best doen om jouw verhaal serieus voor het voetlicht te krijgen. 

Vragen of opmerkingen? 
Heb je een vraag? Is er iets dat je wilt delen? Stuur mij dan een e-mail.

Aletta Bulsink,
bestuurder CNV Vakmensen 
M 06 2047 1888 
E a.bulsink@cnvvakmensen.nl