Foto van jonge man op straat die zijn tablet leest
Nieuws

Overeenkomst reiskosten Office Depot ondertekend

De overeenkomst is eindelijk ondertekend. Het heeft langer geduurd dan verwacht, waarvoor onze excuses.

De oorsprong van het geschil heeft te maken met artikel 14 van de cao voor de Boekhandel en kantoorvakhandel (reiskostenvergoeding). CNV Vakmensen is al vanaf november vorig jaar in overleg met Office Depot over nabetaling van de reiskosten betreffende de periode 1 april 2011 tot april 2016.

Overeenkomst

Met jullie werkgever is nu de overeenkomst akkoord en ondertekend in verband met de zgn. 75% uitbetaling, voortvloeiende uit de stemming met jullie als leden van de vakbond.

Een belangrijk punt in de overeenkomst is dat de betaling van de reiskosten, zoals uiteengezet in de overeenkomst: “binnen een periode van maximaal drie maanden, te rekenen vanaf de datum van ondertekening”.

Akkoord

Er is nu een akkoord en als extra service voor vakbondsleden organiseren wij een helpdesk functie en/of spreekuur, indien er nog individuele vragen zijn over de exacte nabetaling. Hierover ontvangen jullie nog een nieuwsbrief met aanvullende informatie.

René Jongen
bestuurder CNV Vakmensen
M: 06 51 20 29 61
E: r.jongen@cnvvakmensen.nl

Ontvang het laatste nieuws over jouw sector

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Aanmelden

De voordelen van CNV Vakmensen

  • Deskundig advies over werk en inkomen
  • Rechtshulp voor werk en inkomen
  • Rechtshulp voor privé situaties
  • Hulp bij je belastingaangifte
  • Korting op verzekeringen
  • Informatie en advies bij ziekte

Word lid