Foto van jonge man op straat die zijn tablet leest
Nieuws

Eindejaarsbonus: het online platform Call centers!

Je Achterban is de naam van het nieuwe online platform voor iedereen die in callcenters werkt. Hier praat je met collega’s en experts over alles dat met jouw werk te maken heeft. Stel je vragen, praat mee over actuele thema’s en volg de ontwikkelingen binnen jouw cao op de voet.

Het einde van het jaar is voor veel Nederlanders een rustige periode. Voor veel medewerkers van de grote callcenters van juist niet. Het is topdrukte, alle hens aan dek. Verlof kun je niet, of lastig krijgen. Je moet veel beschikbaar zijn voor een beperkt aantal uren. 7 dagen van 8-24u beschikbaar komt voor. Een hektische tijd die je samen met je collega’s doorkomt.

Je achterban - ook voor jou

Wij kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt over je werk en arbeidsvoorwaarden tijdens de feestdagen. Daar sta je niet alleen voor. Ook als vragen hebt over het aflopen van je contract, of over je vakantiegeld. Je Achterban is er 24/7 voor jou en al je collega's in de sector. Ook als je zelf een gespreksonderwerp wilt starten, omdat je wilt weten hoe anderen daar over denken of mee omgaan. Je Achterban is er voor jou.  

Hier sta je in direct contact met experts van CNV Vakmensen. Zij onderhandelen over arbeidsvoorwaarden en sociale plannen of als jouw bedrijf wordt overgenomen zijn zij er om leden te ondersteunen. Laat dus horen waar zij zich volgens jou voor in moeten zetten.

Doe mee!

Je Achterban is er voor iedereen. Je hoeft geen lid van CNV Vakmensen te zijn om op Je Achterban actief te worden. Je maakt gewoon een account aan. Dat gaat heel gemakkelijk door het gebruik van jouw e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord, je Facebook- of Google account. Daarnaast is het anoniem, omdat je zelf een weergavenaam kunt bedenken.

De voordelen van een account op Je Achterban:

  • Jouw vraag binnen 24 uur beantwoord
  • Invloed uitoefenen op jouw cao, ideeën indienen, enquetes en polletjes over diverse zaken
  • Wat vind jij van jouw cao? Wat moet anders?
  • Jouw mening wordt gevraagd op cruciale momenten
  • Een veilige plek om online met je collega’s werkzaken te bespreken
  • Meepraten, meebeslissen over jouw werk
Vragen? Als je vragen hebt naar aanleiding van deze nieuwsbrief, dan kun je contact zoeken met Roderik Mol, hij behartigt de belangen van callcenter medewerkers. Stuur dan een mail naar r.mol@cnvvakmensen.nl of bel/app 06-20471890. Of stel je vraag meteen op Je Achterban!

Op de hoogte blijven?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief. Je ontvangt 1x per maand ons nieuws over werk en inkomen.

Ja, ik meld me aan

De voordelen van CNV Vakmensen

  • Deskundig advies over werk en inkomen
  • Rechtshulp voor werk en inkomen
  • Rechtshulp voor privé situaties
  • Hulp bij je belastingaangifte
  • Korting op verzekeringen
  • Informatie en advies bij ziekte

Word lid