Foto van jonge man op straat die zijn tablet leest
De vakbond die verschil maakt
Betrokken en verantwoordelijk voor een maatschappelijke bijdrage
Callcenters

Cao Facilitaire contactcenters (callcenters)

Looptijd: 1 november 2017 tot en met 30 september 2019

Op deze pagina kun je de cao downloaden voor callcenters. In de cao facilitaire contactcenters vind je de meest actuele afspraken over salaris, werktijden, werkomstandigheden, verlofregelingen en veilig en gezond werken bij callcenters.

*CNV Vakmensen is geen partij bij de cao en dus ook niet verantwoordelijk voor de minimale loonsverhoging. Geef jouw mening over de cao op Je Achterban.

 

Downloaden

Je Achterban: online community voor al jouw vragen

Heb je een vraag over jouw werk, de cao of alle andere vragen rondom werk en inkomen? Sinds kort hebben wij voor alle werknemers in jouw cao Je Achterban. Onze online community waar je 24 uur per dag terecht kunt met je vragen. Je kunt ook input geven over wat jij in je cao wilt hebben of een discussie beginnen!

Ga naar Je Achterban >